Для открытия контактов резюме необходимо приобрести доступ к базе
Не указана
Гражданство
Казахстан
Тип занятости
Полная занятость
Мужчина, 31 год, родился 18 января 1994
Город: Астана
Опыт работы
10 лет 11 месяцев
St Regis Astana
Front Office Manager
С 01.09.2022 по настоящее время (2 года 6 месяцев)
-ISRA Audit -BSA/LQA audit -Digital performance
St Regis Astana
Front Office Manager
С 01.09.2022 по настоящее время (2 года 6 месяцев)
-ISRA Audit -BSA/LQA audit -Digital performance
Renaissance Atyrau
Front Office Manager
С 01.12.2021 по 01.08.2022 (8 месяцев)
-GXP property champion -Opera property champion -Marriott Bonvoy connector -Land it Opera 5.6 upgrade champion -Amplify your digital guest experience workshop
Marriott Executive Apartments Atyrau
Guest Service Manager
С 01.08.2021 по 01.12.2021 (4 месяца)
-Administering Resident Services functions and managing employees on a daily basis; -Scheduling working shifts; -Opera PMS configuration; -System update to current Marriott requirements; -Creating a positive work environment; -Participating in meetings between departments; -Improving cooperation and communication between departments to drive excellent guest service; -Updated all Resident Services standard operating procedures according to Marriott International; -Staff training; -Displaying hospitality skills; -Interacting with guests to obtain feedback on product quality and service levels.
Sheraton Nur-Sultan
Front Office Supervisor
С 01.11.2019 по 01.08.2021 (1 год 9 месяцев)
-Opera PMS training; -Marriott Standard Operation Procedures; -Marriott Bonvoy Loyalty Program; -Managed Hotel Night Audit procedures; -Marriott GXP program; -Mobile Guest Service; -Marriott Bonvoy Enrollment Champion; -Assist management in screening resumes, conducting interviews, and selecting new hourly hires; -Develop and maintain positive and productive working relationships with other employees and departments. -Ensure that hourly employees are trained on company core values, job roles, responsibilities, and technical and service aspects of the job; -Encourage and motivate employees to perform their best, take responsibility for tasks and assignments, make decisions and provide input on possible improvements; - Coordinate tasks and work with other departments to ensure that the department runs efficiently; - Assign and ensure work tasks are completed on time and that they meet appropriate quality standards; - Process all payment types such as room charges, cash, city ledger/direct bill, or credit card;
Wyndham Garden Astana
Front Office Supervisor
С 01.09.2017 по 01.10.2019 (2 года 1 месяц)
-Front Office Manager in-charge; -Night Audit; -Manager on Duty; -Reservation manager operations; -Concierge responsibilities; -Work with Online Travel agencies (guest requests, reservations, corrections, payments); -Transportation charges monitoring; -Wyndham Rewards loyalty program enrollment Champion; -Responsible for promotion of Wyndham Reward; -Big groups check-in/check-out; -Smooth room booking/preparation at "flight cancellation" situations; -Room’s/Conference Hall presentation; -Compliance with brand standards during work process with guests/employees/management; -School of Hospitality Operations (SoHO) web courses (Front Office, Sales Departments): Wyndham Rewards 2/2; Supervisory Skill Builder; Count on me Certification; Sales at the Front Desk; Medalia; Security at the Front Desk and etc. -Providing for employees Opera/Guest Service/ Brand Loyalty Program trainings; -Employee of the month April 2018 -Wyndham Rewards Championship 11th place in CEE region of 364 Hotels;
Wyndham Garden Astana
Pre-opening front desk agent
С 01.05.2017 по 01.08.2017 (3 месяца)
-Hotel Pre-Opening; -Opera PMS trainings by “HRS” Company; -Soft Opera work experience; -Check-in/check out procedures, cashier operations, reservations;
Astana Development Group, отель Hilton Garden Inn Astana
Waiter/Bartender
С 01.10.2015 по 01.04.2017 (1 год 6 месяцев)
Обслуживание гостей ресторана и бара отеля, сервировка столов, приготовление кофе и коктейлей на баре, общение с гостями на английском и немецком языках. Micros, night audit, cashier closure
Немецкое общество международного сотрудничества GIZ
Intern
С 01.02.2015 по 01.04.2015 (2 месяца)
Проходил производственную практику от университета в GIZ. На данной практике я занимался переводом законодательных актов Республики Казахстан с русского на немецкий язык, разбирал законы; бронировал отели и рестораны для иностранных гостей; занимался перевозкой документации, заключением договоров с другими юридическими лицами и т.д.
Образование
Университет
Казахский Гуманитарно-Юридический Университет
Университет
B2/2
Владение языками
Родной язык
Русский
Иностранные языки
Английский, Казахский, Немецкий
Дополнительно
Ключевые навыки
Opera pms
Знание программ microsoft office, outlook
night audit
pre-openning
hospitality
guest service
Дополнительная информация
Warm Greetings! I'm Hotelier from Astana, Kazakhstan. Started my way as an "on-call waiter" at Hilton Garden Inn Astana since 2015. On the way up in the Hotel Industry.
Похожие резюме
Не указана
49 лет
Астана
Полный день, Гибкий график
Последнее место работы
Акмолинский комбинат хлебопродуктов, грузчик, водитель электропогрузчика, октябрь 1992 - июнь 1994
Обновлено
30.12 в 15:19
Был на сайте
Более недели назад
Опыт работы
37 лет 6 месяцев
до 450 000 ₽
36 лет
Астана
Полный день, Удаленная работа
Последнее место работы
ТОО « Электроника Е1», Менеджер -кассир, старший менеджер, заместитель директора, заведующий складом, май 2008 - сентябрь 2010
Обновлено
07.11 в 15:12
Был на сайте
Более недели назад
Опыт работы
26 лет 1 месяц
Не указана
39 лет
Астана
Полный день, Гибкий график
Последнее место работы
Мебельный салон Verona, Директор филиала, сентябрь 2017 - ноябрь 2018
Обновлено
11.12 в 03:04
Был на сайте
Более недели назад
Опыт работы
52 года 8 месяцев